E-Reputation - OnlineLaw

E-Reputation

Γιατί να ορίσετε μια παγκόσμια στρατηγική για τη διαχείριση της ηλεκτρονικής της φήμης;
Επειδή η φήμη σας μπορεί να καταστραφεί, πρέπει να προστατευθείτε και να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας.

Μέσα σε λίγα χρόνια, η ψηφιακή επικοινωνία έχει γίνει ένα απαραίτητο όπλο για κάθε εταιρεία που θέλει να κερδίσει μερίδιο αγοράς. Το Web και τα κοινωνικά δίκτυα επιτρέπουν στην εταιρεία να μεταφέρει την εικόνα του brand της και να απευθύνεται σε πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Αυτή η δύναμη επικοινωνίας μπορεί να αποτελέσει την πύλη αντιπαράθεσης σας με διάφορους παράγοντες, όπως τα φόρουμ των καταναλωτών, ανταγωνιστικούς ιστότοπους, τα κοινωνικά δίκτυα. Όλα τα παραπάνω είναι γεμάτα από ποικίλες πληροφορίες που δημοσιεύονται από ανθρώπους και μπορεί να επιρεάσουν μέσα από καταγγελίες και οι οποίες κάποιες φορές είναι κακόβουλες.

E-Reputation - OnlineLaw

Η αποστολή μας

Οι υπεύθυνοι της Online Law ορίζουν μαζί σας μια παγκόσμια στρατηγική διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης και σας προσφέρουν τα νομικά μέσα για να αντιδράσετε στις επιθέσεις που έρχονται εκεί ανεξάρτητα από την πηγή τους.

Πρόληψη (για καλύτερη προστασία)

Διάλογος (δικαίωμα απάντησης και διαγραφή)

  • Φιλικές διαπραγματεύσεις
  • Κοινοποιήσεις παράνομου περιεχομένου
  • Δικαίωμα απάντησης και δικαίωμα να ξεχαστεί
  • Παραπομπή διαγραφής

Δράση (για καλύτερη άμυνα)

  • Προσδιορισμός των πραγματικών περιστατικών (αδικήματα toy τύπου, δυσφήμηση …)
  • Προσδιορισμός των συντακτών και ορισμός της διαφοράς
  • Δράση αστικής και ποινικής ευθύνης
E-Reputation - OnlineLaw

Ποια είναι τα βήματα πρόληψης για μια καλή Διαδικτυακή Φήμη?

Η φήμη μιας επιχείρησης συνδέεται συχνά με εσωτερική κριτική, διαρροή πληροφοριών ή παραβιάσεις της ασφάλειας ή ακόμη και μη συμμόρφωση με ορισμένες νομοθετικές ή κανονιστικές διατάξεις.

Η πρόληψη μιας κακής φήμης συνεπώς περιλαμβάνει:

  • Η εφαρμογή μιας διαδικασίας συμμόρφωσης με τα δεδομένα και της διαδικασίας ασφάλειας των πληροφοριών για την εξασφάλιση της εμπιστευτικότητας και της ασφάλειας των δεδομένων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των αρχείων ανεύρεσης πελατών.
  • Η καθιέρωση της χάρτας καλής συμπεριφοράς στην εταιρεία με με στόχο την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων σχετικά με τη σημασία της ηλεκτρονικής φήμης και τους κινδύνους της κακής επικοινωνίας.
  • Η σύνταξη των νομικών ανακοινώσεων και των γενικών όρων πώλησης, χρήσης ή υπηρεσίας που συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς, ιδίως στον τομέα του δικαίου των καταναλωτών.