Τι είναι το E-Reputation ?

Τι είναι το E-Reputation ?

Η λέξη «e-reputation» είναι ένας γενικός όρος που στην πραγματικότητα, αντιπροσωπεύει την ψηφιακή ταυτότητα που έχουμε στο Διαδίκτυο. Μόλις ένα άτομο είναι παρόν στο Διαδίκτυο, γεννά τη δική του φήμη στο διαδίκτυο.

Όταν πραγματοποιούμε αναζήτηση σε μια μηχανή αναζήτησης με το όνομα και το επώνυμο ενός ατόμου ή με το όνομα μιας εταιρείας, τα αποτελέσματα που αποκτήθηκαν μας αποκαλύπτουν, σε χρόνο ρεκόρ, την εικόνα του, αληθινή ή ψευδή. Είτε πρόκειται για κριτικές πελατών, άρθρα, σχόλια, φωτογραφίες κλπ., Οποιοδήποτε περιεχόμενο, ειδικά αν εμφανίζονται στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων, καθιερώνει την ηλεκτρονική φήμη ενός ονόματος.

Όπως η φήμη off-line, η ηλεκτρονική φήμη μπορεί να είναι καλή / θετική ή κακή / αρνητική.

Τι είναι το E-Reputation ? - Online Law

Warren Buffet

«Χρειάζονται 20 χρόνια για να φτιάξεις μια φήμη και πέντε λεπτά για να την καταστρέψεις.» Warren Buffet

Ηλεκτρονική φήμη λοιπόν είναι η φήμη ενός φυσικού προσώπου (ακόμη και με ψευδώνυμο), μιας νομικής οντότητας (π.χ. εταιρείας ή δημόσιου φορέα) ή / και των προϊόντων και υπηρεσιών του στο Διαδίκτυο. Αντιπροσωπεύει την εικόνα που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου.

Από τι εξαρτάται ?

Εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, από την ποιότητα του προϊόντος έως τις πράξεις που εκτελούνται από το πρόσωπο ή την οντότητα. Ο βασικός παράγοντας για τον επηρεασμό της ηλεκτρονικής φήμης κάποιου είναι η επικοινωνία.
Από αυτή την άποψη, η ηλεκτρονική φήμη μιας εταιρείας βασίζεται σε διάφορα είδη επικοινωνίας:

  • Επικοινωνία που προέρχεται από την ίδια την εταιρεία («ιδιοκτησιακά μέσα», π.χ. δελτία τύπου στην ιστοσελίδα της εταιρείας),
  • Επικοινωνία που προέρχεται από τρίτους κατόπιν αιτήματος της εταιρείας και έναντι αμοιβής («πληρωμένα μέσα», π.χ. διαφημιστικά banners στην ιστοσελίδα τρίτου) και
  • «Δωρεάν» επικοινωνία από τρίτους («κερδοφόρα μέσα», π.χ. σχόλια πελατών σε Facebook, Twitter, Pinterest κ.λπ.).

Σε έναν κόσμο όπου το Διαδίκτυο καθιστά την επικοινωνία παγκόσμια, στιγμιαία και συχνά μόνιμη, μια επιχείρηση πρέπει να ελέγχει προσεκτικά τη δική της επικοινωνία και να διαχειρίζεται την επικοινωνία που προέρχεται από τρίτους.

Η ηλεκτρονική φήμη μιας εταιρείας αποδεικνύεται τόσο ως θέμα Marketing, όσο και ως νομικό ζήτημα. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της παρουσίας της στο Διαδίκτυο, είναι απαραίτητο για την εταιρεία να οικοδομήσει (και να διατηρήσει) την ηλεκτρονική της φήμη και να την υπερασπίσει εάν είναι απαραίτητο.

Η ηλεκτρονική φήμη ενός ατόμου μπορεί να χτιστεί και να χαθεί γρήγορα.
Η διαχείριση, η παρακολούθηση και η βελτιστοποίηση της ηλεκτρονικής σας φήμης έχει γίνει πολύ σημαντική. Πράγματι, ο ιστός καταλαμβάνει μια ολοένα και πιο σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας, είτε σε ιδιωτικό είτε σε επαγγελματικό περιβάλλον. Για παράδειγμα, η πρόσληψη συνδέεται στενά με την εικόνα στο διαδίκτυο.
Από αυτή τη λήψη πληροφοριών, που μπορεί να υποβαθμίσει ή να βελτιώσει την ψηφιακή ταυτότητα ενός εμπορικού σήματος ή ενός ατόμου, γεννιούνται μερικές έννοιες και εκφράσεις: να κάνουμε ένα buzz, να γίνει viral κτλ.

Αναπόφευκτα, η ηλεκτρονική φήμη είναι καλή και κακή. Ορισμένα προβλήματα που σχετίζονται με αυτήν, μπορεί να είναι δύσκολο να διαχειριστούν εξαιτίας του τρόπου κλιμάκωσης και της ανωνυμίας της φύσης ορισμένων πηγών έκδοσης περιεχομένου.
Χρειάζεται λοιπόν κυρίως πρόληψη….

Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την φήμη σας στο διαδίκτυο ή θέλετε να λάβετε μέτρα πρόληψης επικοινωνήστε μαζί μας.

Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα σχολίων συμφωνείτε με την αποθήκευση και διαχείριση των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Στην Online Law δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το απόρρητό σας, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Χρησιμοποιώντας αυτή τη φόρμα σχολίων συμφωνείτε με την αποθήκευση και διαχείριση των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Στην Online Law δεσμευόμαστε να προστατεύουμε το απόρρητό σας, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας.