Blog & Νέα

Ιούλ
29

Σήμα VS Εμπορική Επωνυμία

Ο εννοιολογικός διαχωρισμός και η ανάγκη συνύπαρξης τους.

Επικρατεί στον επιχειρηματικό κόσμο η λανθασμένη αντίληψη ότι το σήμα μιας επιχείρησης ταυτίζεται αναγκαστικά με την επωνυμία της και ότι η καταχώρηση της δεύτερης στο οικείο Επιμελητήριο αρκεί για την εξασφάλιση και την κατοχύρωση του σήματος.

By Μαρία Φωτάκη | Brand
DETAIL
Ιούλ
24

Τι είναι το E-Reputation ?

Η λέξη “e-reputation” είναι ένας γενικός όρος που στην πραγματικότητα, αντιπροσωπεύει την ψηφιακή ταυτότητα που έχουμε στο Διαδίκτυο. Μόλις ένα άτομο είναι παρόν στο Διαδίκτυο, γεννά τη δική του φήμη στο διαδίκτυο.

By Ριάννα Χάιτα | E-Reputation
DETAIL
Ιούλ
24

Domain Name VS Brand

Δημιούργησα μια νέα ιστοσελίδα ή ένα e-shop. Αγόρασα το αντίστοιχο domain name. Γιατί πρέπει να κατοχυρώσω και την μάρκα, αφού αγόρασα το domain name; Domain name και εμπορικό σήμα (Μάρκα ή brand) είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

By Ριάννα Χάιτα | Brand
DETAIL
Ιούλ
24

9 Σημεία που κάνουν το Brand το σημαντικότερο περιουσιακό σας στοιχείο

Πολλοί άνθρωποι σήμερα μιλούν για τις μάρκες ως εντυπώσεις: η επωνυμία σας είναι αυτό που λένε οι οι άνθρωποι για το brand σας όταν δεν είστε μπροστά.

By Ριάννα Χάιτα | Brand
DETAIL